کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من مادر هستم ....

خیلی وقت بود که یه فیلم خوب ندیده نبودم .... الان حس میکنم روحم آروم شده .....

من باب بازی های خوب این فیلم فقط باید گفت که  فرهاد اصلانی و بس ....  !

 

 

دوستان حتما برید و  

این فیلم رو در اسرع وقت ببینید.

نظرات 10 + ارسال نظر
مسعود زرگر پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 19:08

شکی نیست که هم این فیلم و هم فیلم زندگی خصوصی اقا و خانم میم فیلم های خوبین، بازی فوق العاده فرهاد اصلانی و پانته آ بهرام و باران کوثری دیدنیه.ولی دختری که خود کشی کرده با اون حالش چطوری پا میشه میره خونه اونم پیاده!!! مامانش چرا ساعت 4 صبح بهش سر بزنه؟
فیلم دوم رو خیلی خوشم اومد ، فکر کنم یه کارگردان خوش ذوق پیداشد.

اول اینکه در مورد اون قسمت کارگردان سعی کرد با نشون دادن بد حال بودن آوا اینو نشون بده... دوما اینکه وقتی سعید به مامان آوا گفت که من عاشق دخترت شدم... ناهید دیگه به سعید بی اعتماد شد و دنبال دخترش بود ... فک نکنم دلایلت واسه رد کردن این فیلم کافی باشه...!!!
Ramin
-----------

ب.رضائی پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 21:54

صف هاش که خیلی طولانی بود.مثلا سینما آفریقا صفش 20و30 متر بود.منم تعریفشو شنیدم

مجید جمعه 17 آذر 1391 ساعت 13:24

چون رامین میگه باید رفت دید

محسن قدکساز جمعه 17 آذر 1391 ساعت 14:59

با عرض پوزش از بقیه نظرات ولی به نظر من
فیلم برداریش خوب نبود.
دیالوگ ها نه تنها بد بود، بلکه خیلی مصنوعی بود.
کلیشه تمام فیلم های ایرانی دهه هفتاد.
روایت خیلی بد که اصلا زاویه دید معلوم نبود.

ولی در کل به جیرانی تبریک می گم، پیشرفت خوبی بود.

شا توری جمعه 17 آذر 1391 ساعت 15:09

چ خبر از اون فیلمایی که بتون گفتم.آقای همت زاده؟
کلا چه خبر؟

مسعود زرگر جمعه 17 آذر 1391 ساعت 15:15

نه نه اصلا نمی خوام فیلم رو رد بکنم ، چون واقعا خودم از فیلم خوشم اومد هر جا بحثی بوده از فیلم دفاع کردم فقط دوتا سوال بود که برا خودم پیش اومده بوده! نوشتم چون میخواستم یک نفر جواب بده همین اقا رامین

علی جمعه 17 آذر 1391 ساعت 16:45 http://1asgari.ir

فیلم از نظر بازی خیلی خوبه. اما در کل فیلم خوبی نیست.
پیامی که این فیلم می خواد بده ، پیام خوبیه ولی شیوه ی بیانش اصلا مناسب نیست. قبلا هم فیلم هایی توی این موضوع ساخته شده ولی هیچ کدوم اینطوری تمام رضایل اخلاقی رو نمایش ندادن یا حداقل توی لفافه بوده.
مهمترین چیز هم همین طرز بیان یه پیامه که این فیلم به نظر من توش ناموفق بوده.
ضمنا مخاطبای این فیلم بچه های تجریش به بالا هستن. و الا بقیه خونه های به این بزرگی ندارن ، هیچ کدومم رفیقاشونو نمیارن تو خونشون کنار زن و بچشون زندگی کنه. فیلم بهتر توی این زمینه(روابط آزاد بین خانواده ها) سعادت آباده.
کاملا واقع گرا ، با بازی و شیوه ی بیان خوب.

حق طلب جمعه 17 آذر 1391 ساعت 21:37

در حقیقت شخصیت آوا اعدام نمیشه dar vagheiyat

شاه توری شنبه 18 آذر 1391 ساعت 12:05

بابا چقد تعریف می کنین.یعنی فقط من ندیدم؟ دلم آب افتاد

علی پور دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 16:09

اینجور که تعریف می کنید فیلم دیدنی باید باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد