کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نمیدونم چی بگم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

نمیدونم چی بگم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

الان قسمت آخر سریال "راستش رو بگو" تموم شد

هنوز توی شوکم

انقدر این قسمت خوب بود که موقع دیدنش اشک توی چشمام جمع شدو تصمیم گرفتم وقتی فیلم تموم شد سریع بیامو این پستو بزارم تا هر کسی که این قسمتو ندیده تکرارشو حتما ببینه.شاید من زیادی احساساتی شدم ولی به نظرم عالی بود.حرفایی که خیلی از فیلما و برنامه های تلویزیونی به زور میخوان به مخاطب بفهمونن رو این قسمت فیلم با 40،45 دقیقه تونست به مردم انتقالشون بده،حداقل من که همچین حسی دارم.

واقعا باید به محمدرضا آهنج تبریک گفت.دستت درد نکنه مرد.واقعا خسته نباشی

عااااااااااااااااااااااااللللللللللللییییییییییی بوووووووووووووووووود

انقدر خوب بود که ضبطش کردم

حس من موقع دیدن فیلم و تموم شدنش 

واقعا ناراحت شدم که تموم شد

نظرات 8 + ارسال نظر
راد سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 01:25

آفرین که گرفتیش
من نمیتونم ببینمش
بیار ببینیم

توفیقی سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 10:31

واقعا؟!
انقد قشنگ بود؟!!!!
حتی زورکی هم نتونستم یه قسمتشو کامل ببینم بس که پیام اخلاقیاش مستقیم بود!

مجید سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 10:36

بابا بابک

مسعود زرگر سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 15:52

الان دیدم ، خداییش خوب و با معنی بود.
ولی در کل سریالش متوسط بود.

ناشناس سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 17:46

آره موافقم ببین اگر اون4 قسمت حذف نمی شد چی می شد

زهرا شاه توری سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 20:29

خیلی وقته همچین حسی نداشتم.ناراحتی سر قسمت آخر سریال مورد علاقم.
بیارید ما هم بینیم
(عب نداره ما هم نمی دونیم جی بگیم)

به بابک شنبه 18 آذر 1391 ساعت 09:55

وای بر تو بابک
وای بر تو
این سریال از قسمت هشتم به بعد مزخرم محض شد
و قسمت آخرش هم یکی مث سایر قسمت های مزخرفش
اصلا معلوم نیست تو چی دیدی
مطمئنی راستش رو بگو رو دیدی؟
شکور

اشکان دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 15:58

به غیرت کانونیم برخورد...
چنین سریالی با چنین پیام مستقیم و نامردانه ای حتی گروه زیادی از مردم عادی رو در برابر خودش قرار داده...
چطور همچین چیزی نوشتی...

اشکانغیرت کانونی؟
راد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد