کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گفته بودم که

بچه ها قبلشم بتون گفته بودم.یه سایت درست درمون معرفی کنید که پسورد نخواد و رایگان باشه.باز هم دست آقای موسوی درد نکنه یه چند تایی گفتن.توی این فیلم های جدیدی که هم که ریختید توی آرشیو یه چند تایی از همین کارگردانان معروف بودند.نمی گم زیاد.تک و توکی. 

فیلم های جدیدی که دوستان لطف کردن و ریختن توی درایو پروگرامزه.فولدری به نام آرشیوموقت.خب چون جا نداریم اینا به همین حالت آرشیو موقت میمونن اما من شورتکات شونم میذارم سرجایی که باس باشه.گفتم که اگه خواستید یه راست برید برید سر فیلمایی که قبلن نبوده کجا برید.یه چند تا جدیدشم دبیرمون ریختن که من گذاشتمش تو همون درایوی که گفتم.اصن یه آیکون میذارم رو دسکتاپ وصلش می کنم به جاهای خالی درایو ها که اگه فیلم خوبی داشتید.ترجیحا از همون کارگردانان بنام بریزید همونجا. 

آقای گلخندان اون مستنده رو هم گفتم به آقای همت زاده. 

ولی تا سایت خوب پیدا نکنیم دو تا راه هست.یا خودتون برید دنبال فیلمایی که میخواید یا صبر کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
محبوبی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 16:09

مرسی

محسن قدکساز پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 18:45

سلام
خانوم شاه توری و آقای گلخندان و آقای همت زاده:
مستند ساید بای ساید رو دارم دانلود می کنم.
یه سایت خیـــــــــــــــــلی خوب هست که فعلا سرورشون مشکل دارده ولی بعدا درست میشه:
baranmovie.com
فعلا میشه از این سایت استفاده کرد:
imdb-dl.com

وای چه خبر خوبی......
دستتون دردنکنه.دمتون گرم و سرتون خوش باد.
(خوبه بگم اینا رو تو وبلاگ)
شاه توری

محسن قدکساز پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 18:54

سایت film-fa.com هم هست

امیر حیدری شنبه 4 آذر 1391 ساعت 22:43

سلام

چرا از تورنت استفاده نمیکنید؟

محمدرضا حق پناه یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 12:53

فیلم های خیلی خوبی رو می تونین توی top250 پیدا کنید. آدرسش هم مثل بیشتر سایت های فیلم و موسیقی در حال تغییر هست ولی فعلا این آدرس پایین باز هست.
http://www.05-top250.org

محمدرضا حق پناه یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 12:56

در ضمن برای دانلود می تونید روی من حساب کنید

شا توری سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 16:12

و با تشکر از تمام دوستانی که ما را در این مسیر یاری میکنند
یک نشونی ای چیزی از خودتون بذارین لدفن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد