کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بی مسعولیتی؛برای چندمین بار . . .

نمیدونم امروز سه شنبه در بازکن کانون برای ساعت 10 تا 12 کی بود.من و دوستم امروز یک کلاس داشتیم که 9:30 تمام شد.ساعت 10:10 دقیقه بود که ما اومدیم کانون،

میخواستم توو کانون فولدرریدیوهدی که مربوط بمنه رو بردارم.وتوو کانون باشم تا جلسه بعدشم برم خونه.در بسته بود.اصولا" من فکر میکنم اینکه انتظار داشته باشیم در کانون دقیقا" ساعت مقرر باز بشه، انتظار بی جاییه.اینکه نا 10:30 وای میستادیم جلوی در توو اون وضع سرما و بارون.در شرایطی که من گوشیم و جاگزاشته بودم خونه و شماره ی هیچکس هم حفظ نبودم تا با گوشی دوستم زنگ بزنم تصمیم گرفتیم بریم بوفه علوم زمین یک چای ای بخوریم تا 10:30 برگردیم.

10:30 اومدیم بازم در بسته بود.

10:35

10:40

10:45

10:50 نخیــــــــر باز هم کسی نیومد که نیومد.دوستم گفت :من یخ زدم بیا بریم.گفتم:تا یازده وایسا بعد.

ساعت 11:00 باز هم کسی نیومد و ما بعد از 40 دقیقه وایستادن جلوی در کانون توو اون سرما و بارون شدید رفتیم خونه . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
راد چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 02:01

خانم مرادپور لطفا پیگیری کنید...

راد چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 22:39

مثه اینکه اون ساعت با اشکان بوده.

پریماه مرادپور چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 22:39

اون ساعت آقای توپ شکن مسئول بودن. چشم من بازم پیگیری میکنم... فقط میتونم بگم ببخشید!!! اسعی میکنیم حتی الامکان تکرار نشه... ولی خب به نظرم انصاف نیست اسمشو بی مسئولیتی گذاشت! ممکنه که یوقت واسه من یا بچه ها مشکلی پیش بیاد و نتونیم راس ساعت درو باز کنیم و نباید پای بی مسئولیتی گذاشت.

با حرف شما موافقم...ولی اگر هم اشکان اون ساعت مشکلی براش پیش اومده، در این مواقع بهتره که اولا در حد توانش برای پیدا کردن یک جایگزین تلاش کنه،اما اگر باز هم کسی پیدا نشد بعدا تو وبلاگ توضیح بده تا با این انتقاد ها روبرو نشه.

راد چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 23:02

پاسخ نظر قبل من بودم.

الان با اشکان صحبت کردم...مشکل این بوده که اونروز استادشون یهو بیشتر از 10:30 نگهشون میداره و تا 11 ولشون نمیکنه (انقد بدم میاد ازین استادا...خب بیا برو دیگه)

خلاصه اینکه قبول داشت و گفت باشه ازین به بعد پیشاپیش عذرخواهی میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد