کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی سه شنبه - 16 آبان 91

در ابتدا من برای مدیریت جلسه پیش قدم شدم و با عدم مخالفت، مدیریت جلسه ی این هفته رو برعهده گرفتم

رضا یوسف دوست، اشکان توپ شکن، فرامرزی و خودم از کانون فیلم و همچنین دوستانی به نمایندگی آقای نعمت اللهی از دانشکده ی مهندسی وقت خواستن

خانم جهانی پور هم به نمایندگی از دوقلوهای کانون اسامی اعضای این هفته ی نهاد تصمیم گیری رو قرائت کردن

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

اشکان:

اعلام پروژه ی شخصی کلاس کارگردانی...البته اشکان خودش استادش در نظرش هست ولی قرار شد که استاد به انتخاب خودش باشه[1]

دوستان حق دارن درصورتی که پروژه رو از نظر هنری، در شان کانون نمی بینن یا این حرکت رو در تعارض با کارای دیگه ی کانون میبینن، اعتراض کنن تا برای انجام پروژه رای گیری بشه

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

یوسف دوست:

دوتا پروژه داشت یوسف دوست که میخواست به صورت کانونی تصویب کنه

یک فیلم کوتاه و یک انیمیشن و الویتش هم بر فیلم کوتاهه

خلاصه که تو جلسه بحث کردیم که تفاوت پروژه ی کانونی و شخصی چیست و به این صورت، یوسف دوست پذیرفت که پروژه هاش رو شخصی انجام بده

گفتیم که درصورتی که پول بخواد نیاز به رای گیری هست...و یوسف دوست گفت که فعلا فقط امکانات کانون در حد یک پروژه ی شخصی رو میخواد پس صحبت یوسف دوست به

صورت اساسنامه ای شد:


اعلام شروع به انجام دو پروژه:

1- ساخت یک فیلم کوتاه

2- ساخت یک انیمیش

دوستان وقت دارن تا سه چهار روز، از یوسف دوست جزئیات کارش رو بپرسن تا اگه مطابق با اساسنامه، سطح هنری کار رو پایین دیدن یا این دو کار رو با کارای دیگه ی کانون در تعارض دیدن، اعتراض کنن تا به رای گذاشته بشه...

یوسف دوست همچنین از دوستان برای انجام این کارهاش، کمک خواست و قرار شد که شنبه برای این قضیه کانون باشه


ــــــــــــــــــــــــــــــــ

نعمت اللهی:

از دانشکده ی مهندسی پیشنهاد دادن که در این ویژه نامه ی گروهشون، بچه های کانون، مطالبی درمورد برادران کوئن بنویسن...

گفته شد که نیازی نبود که این مسئله تو جلسه مطرح بشه و میشد که فقط با بچه هایی که علاقه دارن مطرح کنن...

البت دوستان کاملا معتقد بودن که اگه این همکاری میخواد یک همکاری مستمر باشه، نیاز به رای گیری کانون هست...

خلاصه قرار شد که دوستانی که به این موضوع برای صرف این یک شماره البته، علاقه مند هستن، با اشکان توپ شکن هماهنگ کنن

نعمت اللهی گفت که اگه دوستان میخوان میتونن برای اطلاعات بیشتر، تو جلساتشون شرکت کنن.


ــــــــــــــــــــــــــــــــ

شکوری:

1- جشنواره ی رویش:

من درمورد اینکه کانون دوست داره یانه که در این جشنواره یه حضور پر رنگ وقوی داشته باشه، صحبت کردم

دوستان با اجماع آرا (یعنی یازده رای موافق در مقابل صفر رای مخالف) با تصویب کانونی پروژه ی حضور پر رنگ کانون در این جشنواره موافقت کردن

با این تصویب، تمامی اعضای کانون، در صورتی که وقت دارن[2]، ملزم به همکاری با این جریان شدن...

فقط یه مشکلی وجود داشت...مدیر اجرایی برای این پروژه انتخاب نشد....یعنی یادمون رفت

در ادامه گفتم که خانم برزگر برای انجام این کار، نیاز به یه سری از بچه های کانونها برای پیگیری کار از طرف امورفرهنگی دارن که ازونجایی که در قبال این فعالیتشون، کار دانشجویی پرداخت میشه، من پیشنهاد کردم برای به وجود نیومدن اختلافات و حرف و حدیث، هر کس که دوست داره، خودش به خانم برزگر مراجعه و اعلام آمادگی کنه.

 

2- انتقاد:

من دوست داشتم طبق روال معمولم، یه رویه ی دیگه رو تو کانون جا بندازم

پیش از جلسه هم دوستی بود که انتقادهایی کرده بودن و من بهشون گفته بودم که اتفاقا موضوع انتقاد های امروزم، منطبق بر حرفای ایشون

خلاصه که انتقاد ها شروع شد



الف- دبیر

a- چرا انتخابات شروع نمیشه

دبیر گفت که من اعلام کردم هر کس دوست داره بیاد کاندید بشه ولی کسی نمیاد

من گفتم که این درست نیست و باید زمانی برای انتخابات تعیین بشه و این قضیه به خاطر کاهلی دوستان عقب نیفته چون ماالان با غیرمشروع بودن مدیر کانون مواجهیم

من مدعی شدم که این رویه ی کانونه و مطابق با اساسنامه که اول سال انتخابات انجام بشه، رویه های کانون هم جزو اساسنامه محسوب میشن

فرامرزی و اشکان مدعی شدن که این رویه ی کانون نیست...و ادعای ما دو گروه به جایی نکشد...

ولی خلاصه که دبیر مجددا شنید که باید سریعتر به این امر اقدام کنه

قصد من هم از مطرح کردن این انتقاد فقط تحمیل تحرک بیشتر به دبیر برای برگزاری انتخابات جدید بود

 

b- پیگیری مصوبه ی مربوط به هارد که در جلسه ی پیش تصمیم گیری شد، به کجا کشید

دبیر توضیح داد که دکتر صالحی زاده، تشریف ندارن!!![3]

 

ب- مسئول اساسنامه

a- چرا مصوبات هر جلسه که مربوط به اساسنامه میشن رو تو وبلاگ ننوشتید؟

پاسخ: من دارم اساسنامه کلی رو مدون میکنم و خوب این دوباره کاری میشه..

بحث هایی مطرح شد که آیا این مسئله یه وظیفه بر دوش خانم محبوبی هست یا نه ولی به هر حال ایشون پذیرفتن که تا وقتی که اساسنامه رو مدون بکنن، مواد جدید تصویب شده رو تو اساسنامه مجزا وارد کننن و بعد از مدون شدن اساسنامه هم، مواد جدید رو به اون اضافه کنن

 

b- کی این اساسنامه ی مدون تموم میشه

و ایشون فرمودن که تا آخر این هفته

 

ج- نقد به اشکان

من ادعا داشتم که مدیر جلسه ی پیشین، خیلی ناقص و مبهم صورتجلسه رو نوشته

برای صورتجلسه دو کارکرد وجود داره: اطلاع رسانی و حفظ سند مصوبات برای حل اختلافات پسینی

اشکان ادعا کرد که به اندازه ی کافی جزئیات رو در صورتجلسه وارد کرده ام

و من معتقد بودم که اصلا اینطور نیست

قرار شد که بچه ها برن اون صورتجلسه و نقد من زیر اون رو بخونن و بگن که به نظر اونها، رویه ی ادعایی من رو می پسندن یا رویه ی اعمالی اشکان...

فرامرزی هم البت گفت که به نظرش، صورتجلسه استاندارد، چیزی مابین مطلوب من و عملکرد اشکانه...

 

د- نقد به قدکساز

اول اینکه این نقد نبود...فقط توضیح یه اتفاق بود برای گفتن این جمله:

دوستان جدید، هر کاری که میخوان بکنن، زیر مجموعه ی یه مسئول قرار میگیره...مثلا اگه میخوان در حیطه ی اینترنت کاری بکنن، مسئول ارتباطات اینترنتی داریم/ اگه در حیطه ی کانکس کاری کنن، مسئول کانکس داریم...و اگرم کسی رو پیدا نکردن، دبیر داریم و مسئول اساسنامه

و اینکه تا وقتی که رویه های کانون دستشون بیاد، برای هر کاری، اول با مسئول اون مسئله هماهنگ کنن.

 

در این رابطه، خانم علی محمدی صحبتی کردن که بحث های مفصلی پیش اومد...که وبلاگ جای مطرح کردنشون نیست.


ـــــــــــــــــ

جلسه تمام شد

خانم جهانی پور قرار شد که لیست حاضرین رو زیر پست من درج کنن

 

شکور



[1] البت میدونیم که الزام اساسنامه ای هست برای مشورت...درضمن استاد مد نظر اشکان، الستیه

[2] نه اینکه بهانه بگیرن که وقت نداریم ها...اگه واقعا وقت ندارن، تکلیفی هم ندارن

[3] به نظر من سریع تر باید بریم پیش دکتر و یه نقد مفصل درمورد این رفتار امور فرهنگی انجام بشه

نظرات 2 + ارسال نظر
لیست حاضرین سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 20:35

سید مرتضی جوکار
علی مقدم
زهرا علی محمدی
مسعود زرگر
شهرزاد حجت انصاری
محسن قدکساز
فاطمه توفیقی
زینب کریمی
یوسف دوست
بهار عطاپور
لیلا صادق پور
مهشید عزیزی
رومینا دواچی
مهشید بنار
سودابه باقری
سمیه محبوبی
پریسا جهانی پور
فرشته کاوه
محمدرضا حسینی مهر
ندا علی پور
پریماه مرادپور
*ایمان نعمت الهی
*علی عبدی
*مهدی حسینی
فرانک نجاتی
رامین همت زاده
محمد گل خندان
محمد فینی زاده
علیرضا موسوی
اشکان توپ شکن
محمد فرامرزی
عباس شکوری
مجید ارشادی
علیرضا ملک محمدی
ماها عسگری
خانم مقدم پور
نیوشا ناصر زاده
-------------------------------------------------
آقای رضایی هم حدود 10 دقیقه به 1 رسیدن به جلسه.

* این 3 نفر فقط برای بیان پیشنهادشون به جلسه اومدن که زود هم رفتن.

جهان

درود بر شرفت!
یاسمین

محبوبی سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 23:24

.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد