کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اخباری من باب میز شام

سلام 

بچه ها دیشب مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزار شد و رسما شروع جشنواره بیست و نهم رو اعلام کردند و از سه شنبه تا شنبه ۱۱ تا  ۱۵ مهر فیلمها در پردیس ملت پخش میشوند و یکشنبه هم مراسم اختتامیه برگزار میشود

و اما میز شام 

در دوسانس در روز پنج شنبه پخش میشود: 

سانس ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۶:۳۰ بخش ملی سالن شماره یک (ابتدای این سانس دو فیلم قبل از میز شام پخش میشود توجه داشته باشید) 

سانس ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ بخش بین الملل سالن شماره سه (ابتدای این سانس قبل از میز شام چهار فیلم پخش میشود) 

من پیشنهاد میکنم سانس ساعت ۱۹ رو تشریف بیارید و فیلمهای بخش بین الملل هم ببینید و بعد از اون جلسه نقد و بررسی هم بیاید که به من و دیگر عوامل قوت قلبی بدین 

 

به طور کلی روزهای دیگر هم اگر بیاید و فیلمها رو ببینید بسیار خوبه و لذت میبرید 

ارادت

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا حنانی سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 21:35


خبرای خوب داشته باشید همیشه

فرامرزی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 16:34

آقا ردیفه، هیئت وار میریزیم اونجا به میز شام برسیم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 00:01

امید جون موفق باشی
من تا شنبه تهران نیستم ولی سعی میکنم بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد