کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کاندید بعدی مسئولیت احرازیت حقیت رای !!!

طبق مسئولیتی که بنده دارم... و چند بار هم جناب شکوری در موردش گفتن ... باید واسه ترم جدید دنبال یه مسئول جدید واسه این سمت کانونی باشم... البته ایشون فرمایش کرده بودند معاون مسئول ...!!! 

راستش من دوس داشتم که متوالیا خودم مسئول محترم حق رای باشم ، ولی خب به دلیل یه سری مشکلات شاید دیگه اصن این ترم نباشم...!!!  

.

به همین دلیل گفتم که حداقل آخرین وظیفه ام رو هم انجام داده باشم ... !

.

پس لطفا دوستانی که مایل هستن این مسئولیت رو به عهده بگیرن تو این پست اعلام کنن ... تا در یک موقع مناسب رای گیری هم انجام بدیم... . 

.

و از دوستانی که این پست رو میخونن خواهش میکنم که تو جلسه یکشنبه هم حتما این موضوع رو اعلام کنن . 


مسئول سابقا ۱۸ ساله.... !!!‌  

نظرات 1 + ارسال نظر
فرامرزی شنبه 8 مهر 1391 ساعت 23:52

آفرین بر تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد