کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

طرح یک اتهام اثبات نشده

عکس زیر ، دست خط دکتر صالحی زاده رئیس امور فرهنگی دانشگاه می باشد:




اگر ماجرا صحت نداره که امیدوارم هر چه زودتر ماجرا روشن بشه تا نسبت به کانون فیلم حس منفی ای باقی نمونه.....



ولی اگر واقعاً همچین اتفاق بدی (حالا با هر کیفیت و کمیت) رخ داده باشه از تمام اعضا جدیدی که مدیر اجرایی پروژه ها می شن خواهش می کنم داستان رو سهل نگیرن و خیلی خیلی خیلی بیشتر در جزئیات کار دقت کنند، چون همچین اتفاقاتی نه تنها می تونه منجر به لغو اون پروژه بشه، بلکه تاثیر منفی اون دامن بقیه پروژه ها رو هم می تونه بگیره از مدیران این پروژه خواهش می کنم که پیگیری های لازم را انجام دهید




عباس شکوری


نظرات 12 + ارسال نظر
زهرا شاه توری دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 17:29

چقدر بد....
خدا کنه که صحت نداشته باشه.

ramin دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 18:08

کلاس عکاسی بوده؟؟؟ نوشیر ؟؟؟

هیچی معلوم نیست
ولی این هم ادعا شده
شکورم

جهان دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 20:58

علی محیط دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 22:12

وضعیت خطرناکیه....

محمد گلخندان سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 18:07

کلاس کی بوده ؟
چه توهینی کرده ؟

سبا حق طلب سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 20:03


یاد این جمله افتادم .غیر ممکن غیر ممکنه

شهره فریدی چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 01:10

متاسفانه وجود نامه و اینکه بنده حسابی بدرم درومد صحت داره.....امامتن نامه مبالغه شده است و من به عنوان هنرجوی این کلاس(نه مدیر اجرایی یا عضو کانون)تکذیب میکنم که تو کلاس به کسی توهین شده باشه.و اینکه استاد و 1ی از هنرجوهای میهمان به علت عدم هماهنگی با تاخیر وارد شدن نه ظاهر مامناسب.....حتی جناب نگهبان هم به ما لطف داشت اونروز هیچ بی احترامی به هیچکس نشد....جلسه اول هم تو نگارخونه بود نه تو الهیات.....من در حال بیگیری هستم و نمیگزارم عده ای به علت برداشت اشتباه(که شاید عمذا صورت گرفته) کلاسی که ما 3نفر:من فرامرزی و خانم برزگر اینهمه براش زحمت کشیدیم توبیخ شه.......حتی با دکتر صالحی زاده هم صحبت خواهم کرد....

مجید ارشادی چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 19:14

خدا کنه صحت نداشته باشه که خیلی بده

زهرا شاهتوری پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:27

شهره جان امیدوارم که درست بشه

محبوبی جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 00:11

چی شد بالاخره؟

سپیده عظیمی شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 01:46

کی همچین شایعه ای رو درست کرده؟؟
من سر کلاس بودم.اصلا این طور نبوده.
واقعا جای تاسف داره...

عباس فخاری زواره شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 20:55 http://rahenahamvaar.blogfa.com

اگه اشتباه نکنم، قضیه ی توهین به اهل بیت که درست نیست، بر میگرده به اون لحظه ای که استاد گفت من اگه اتفاقی رو که برای حضرت عباس افتاده رو برام بگند، شاید آنقدر تاثیر گذار نباشه که من یه اتفاقی رو خودم دیده باشم....
به نظر من اون شخصی که رفته این حرفو زده، اصلا به حرف استاد توجهی نداشته چرا که اگه خوب گوش میداد متوجه میشد که استاد داره، در مورد لحظه های عکاسی صحبت میکرد.
این حرف که استاد توهین کرده به نظرم حرف مفته..... ببخشید یکم تند گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد