کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دیداری تازه کنیم

سلام بچه ها


نماز و روزه هاتون قبول

از اول تابستون منتظر بودم تا شاید فرجی بشه ولی نشد.دیروز که عباس شکوری رو دیدم قضیه رو بهش گفتم.

دلم واسه کانون و به خصوص کانونی ها تنگ شده.قرار بود توی تابستون جلسه داشته باشیم،حداقل واسه دور هم نشستن ولی خبری از جلسه نشد.

بالاخره خودم تصمیم گرفتم این قضیه رو به رای بزارم.


اونایی که با برگزاری یه جلسه برای دیدار دوباره موافق هستن،موافقتشونو اعلام کنن.البته با اجازه از بچه هایی که تهران نیستن.لطفا روزها و ساعتهای پیشنهادیتونو هم بگین



بابک دلتنگ

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 11:38

من که موافقم...ولی نه به صورت یه جلسه ی رسمی...فقط یه گردهم آیی که زحمت هماهنگیش هاش هم با خودت
1391/05/09

جهان دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 14:55

سلام
فردا
فقط ساعت 11 تا 1 نباشه

ترابی دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 21:32

اگه یک شنبه یا سه شنبه هفته دیگه باشه شاید ما هم بتونیم بیایم
اما بازم هر روز که نظره اکثریته چون ما که تهران نیست و نیشه روش حساب کرد

پریماه مرادپور چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 18:03

بدون من؟؟؟؟؟؟؟ من چقد باید حسرت بکشم.......!!!!!!!!! خوش بگذره....!!!! جای منم خالی کنین.....

سبا حق طلب پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 09:40

movafegh.صبح نباشهو هر روز بود بود

ramin جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 11:31

Roozaye FaRd saaTe 11 ta 1 nabashe....
rooze zoj... va TarjihaN sobh bashe BehTare...

Va mrC babaK jan...ma ham DeLtange 2usTane kanooniimun hasTiim

ramin جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 11:33

babakhsiiD......
Roozaye FaRd.... 11 - 2 Nabashe

شکورم شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 11:10

وقتی به یه متن قدیمی، جمله ای اضافه میکنی، تاریخ اضافه کردن اون جمله رو هم اولش بنویس
من احتمالا هر روزی که بشه میتونم بیام

شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد