کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

همین یک ساعت پیش...

سلام...
من و نیلوفر مردیها و علی آقای محیط دو هفته پیش توی فرهنگسرای ارسباران دو تا فیلم کوتاه  شاهکار (همین یک ساعت پیش و متامورفوسیس)
دیدیم که دلمون نیومد بچه های کانون رو از دیدنش  بی نصیب بذاریم ...
از نظر ساخت و فرم و محتوا به نظرمون یه سر و گردن از همه فیلم های کوتاهی که تا به حال دیده بودیم سر تر بود(البته با احترام به سینمای شهرام مکری).
رو همین حساب با کارگردانش که سینا آذین باشه وارد مذاکره شدیم تا یه نمایش جمع و جور (یه چیزی تو مایه های غروب حلزون ) از این دو تا فیلم داشته باشیم.
از دبیر مراحل رو جویا شدیم...گفتن بعد از اطلاع رسانی در ویلاگ و هماهنگی اجرایی مانعی برای این اکران وجود نداره...
توضیحات تکمیلی هم  متعاقبا اعلام خواهد شد.
اگر کسی ایده یا پیشنهاد و یا سوالی در این خصوص داره با من (وفایی) می تونه در تماس باشه.
مردیها-وفایی
نظرات 9 + ارسال نظر
شبنم باباگلی جمعه 30 تیر 1391 ساعت 23:01

خیلی دوست داشتم برم ببینم اما نشد
هر کمکی لازم باشه برای این اکران انجام می دم

آروین پارسا جمعه 30 تیر 1391 ساعت 23:08

ممنون...

الهام محمدنژاد جمعه 30 تیر 1391 ساعت 23:16

خیلی ام عالییی خیلی ام خوووووب... من همچنان که از تریبون های دیگه اعلام حمایت و کمک کردم ازین طریق نیز طرفداری میکنیم

اشکان شنبه 31 تیر 1391 ساعت 00:17

مرسی...من از روزی که تو اونجا!!!! اطلاع رسانی کرده بودین همینطور داشت حسودیم میشد

توضیحات اساسنامه ای شنبه 31 تیر 1391 ساعت 09:58

این یه پروژه ی شخصیه...
به پست:
دکترین: یه اشتباه از جانب من و بالاخره ختم کلام
مراجعه کنید

شکور-مسئول اساسنامه

بذرپاچ شنبه 31 تیر 1391 ساعت 15:26

من موافقم و میام

زهرا شاهتوری شنبه 31 تیر 1391 ساعت 20:31

منم هستم.

سارا حنانی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 23:54

من هی منتظر بودم این سوال واسه یکی پیش بیاد ولی مثل اینکه بدیهیه واسه همه.من نفهمیدم!منظورتون اکران توی تابستونه یعنی؟

شکور دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 10:54

با اکران تو یه کلاس متامورفوسیس مخالفم به خاطر تعارض با بدیهیات کانون
همونطور که میدونیم در مورد پروژه ی شخصی، تنها سه دلیل میتونه مانع از اجرای یه پروژه ی شخصی بشه
1- تعارض با فعالیت های کانون
2- پایین بودن سطح هنری
(و چیزی که هنوز تصویب نشده: 3-آبرو و حیثیت کانون)

ولی اینها بعد از اینه که بدیهیات کانون در مقام یه کانون زیر نظر دانشگاه رعایت شده باشه
درمورد این فیلم معتقدم که رعایت نشده و اصلا موضوع به انطباق این سه گزینه با فیلم نمیکشه
شاید بهتره این بدیهیات هم تو اساسنامه آورده بشه
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد