کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تداخل در استفاده همزمان از منابع کانون

تداخل در استفاده همزمان از منابع کانون



کامپیوتر کانون دارای دو درایو با اندازه های 500 گیگابایت برای کارهای کانون است. این درایو ها به نام های WorkStation 1-2 شناخته می شوند که هدف از ایجاد آنها تدوین و فضایی آزاد برای فیلم سازان کانون است.


برای استفاده از این دو درایو لازم است دو نکته بسیار حائز اهمیت مد نظر قرار گیرد؛ اول اینکه باید مسئول کامپیوتر در جریان قرار بگیرد و دوم اینکه باید کار در حال انجام کاری کانونی باشد. 


همچنین هر کارگردان و استفاده کننده از این فضا موظف است پس از اینکه کارش خاتمه یافت فایل ها و فضایی که در کامپیوتر اشغال کرده است را خالی کند. این کار مانند تمام کارهای مشابه کانونی، مانند تمیز نگه داشتن کانون، رسیدگی به برنامه های کانون و .... وظیفه ای است که هر یک از اعضا باید انجام دهند.


پیش از این با هماهنگی با مسئولیت کامپیوتر، درایو WorkStation 2 برای تدوین فیلم آقای عباس شکوری به میزان 120 گیگابایت آزاد شده بود تا ایشون بتوانند بعد از 5 خرداد ماه کار تدوین خود را از سر بگیرند، امّا چندی قبل متوجه شدیم که این فضا توسط فیلم های یکی دیگر از اعضا(کاره شخصی یکی از اعضا)  پر شده و منبعی که برای آقای شکوری رزرو شده بود، مورد استفاده قرار گرفته شده است.


از آنجا که این فضا 120 گیگ برای کار عباس شکوری رزرو شده بود استفاده از آن برای کاره دیگر جایز نیست، همچنین در این رابطه مسئول کامپیوتر کانون در جریان قرار نگرفته است.


از عضو محترمی که این فضا را در اختیار گرفته است، خواهش می شود تا تاریخ 5 خرداد ماه (آغاز زمان تدوین مجدد فیلم عباس شکوری) این فضا را آزاد کند، همچنین درایو public در کامپیوتر کانون درایوی است که برای کارهای خصوصی افراد در کانون قرار داده شده است و خواهش می شود در صورت نیاز در آن فضا فایل های خود را قرار دهند.


دوستانی که در حال تدوین هستند. خواهش می شود به دلیل تعدد کارهای کانونی و تدوینی، قبل از آغاز تدوین و ... مسئول کامپیوتر (علی محیط و محمد فرامرزی) را در جریان قرار دهند تا از این پس شاهد این تداخلات نباشیم.


با تشکر

علی محیط

نظرات 1 + ارسال نظر
فرامرزی سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 13:34

پیگیر هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد