کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاسی بسیار مفید و پر شور با 5 نفر

به نظر من امروز یکی از روزهای مهم برای اعضای کانون بود ولی برخلاف استقبالی که توی وبلاگ شده بود تعداد کمی حضور داشتن یعنی:

بابک رضائی(خودم)

شکوری شاگرد

دلیاری سورئال

فلاح خسته از فیزیک

و

استاد علی محیط


امروز کلاس آموزش جلوه های ویژه بود.آموزش نرم افزار افتر افکت به همراه کلی چیز دیگه که از دست کسایی که نبودن رفت.استاد محیط طبق نظرات بچه ها که خیلی هاشون گفته بودن میان به شکوری گفته بود که ویدئو پرژکشن بیاره ولی وقتی اومد فقط ما چند نفرو دید که خیلی جا خورد.از این حرفا که بگذریم چیزای زیادی بود که یاد گرفتیم و مطمئنم که برای خودمون و به خصوص کانون بسیار بسیار مفیده.کلاس تخصصی بود.در کل خیلی خوب و به خصوص جالب بود.

حالا زیاد نمیخواد غصه بخورین.این کلاس جلسه دومی هم داره که استاد محیط سفارش کردن تبلیغشو توی وبلاگ بکنیم و من این کارو تقبل کردم.من پیشنهاد میکنم که شما هم حتما در این کلاس شرکت کنید

نظرات 9 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 21:46

کلاس بسیار خوبی بود
البت به پای کلاس ادیوس نمیرسید
شکور شاگرد

حسین فلاح پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 21:51

دست علی محیط درد نکنه،بسیار جلسه مفیدی بود

دلیاری پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 21:58

درود بر مهندس

کاظم فاضلی جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 10:14

سلام
پیشنهاد من به علی محیط این بود که کلاسای آموزشیشو تو تابستون برگذار کنه ( یا تو تابستون هم برگذار کنه) که از نظر خودش مشکلی نبود.
اگر بقیه هم موافقن و تو تابستون مشکلی ندارن میشه تو تابستون تشکیلش داد آیا؟ و اگه میشه کیا شرکت میکنن؟
در ضمن اینکه من نمیدونم از نظر اساسنامه ای مشکلی نداشت که من اینو اینجا مطرح کنم؟!

مشکلی نداره قناری
شکور

ترابی جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 20:55

بسی دلمان سوخت ایشالا دفه بعد بتونم بیام

زهرا شاهتوری جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 23:56

آره مننم سیما.!!!بذارین تو تابستونم اگه ممکنه آقای محیط.

فرامرزی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 09:48

منم کلاس میام تابستون

سبا حق طلب چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 23:42

اگه زمانش یه موقع دیگه بود باکله می یومدم

علی یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 14:44 http://1asgari.ir

ویدئو پروژکتور البته نه ویدئو پرژکشن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد