کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلوه های ویژه می آید

جلوه های ویژه می آیند

آموزش مسائل فنی



بالاخره سال آخر برای هر دانشجویی می رسه و در این ایام که می رسیم هر روز حضور نیروهای قدیمی از قبل کم رنگ تر می شه و به خاطرات می پیوندند. البته با شناختی که به شخصه از افراد کانون دارم این اتفاق خیلی خیلی کند می افته، با این حال بهتره که انسان به تجربه هایش اکتفا نکند و سعی کند تا تجربیات را به دیگران انتقال دهد.



در اینجا لازم می دونم تلاش های بی وقفه ی فلاح رو یادآوری کنم که بسیار در نوشتن این پست انتقال تجربیات به من کمک کرده و انرژی اولیه رو داده. با این اوصاف در درجه ی اول قصدم آموزش برنامه های فنی است که در تدوین و ساخت فیلم و همچنین ساخت هرگونه تصویری کمک بسیاری می کنند این برنامه ها، برنامه هایی مثل 3ds max، Adobe After Effects و Photoshop است که برای کارهای کانونی لازمه.


قصد اولم آموزش برنامه ی جلوه های ویژه و ترکیب تصاویر Adobe After Effect که می خواهم در هفته آینده آموزش بدم، البته بدیهی که نمیشه تا انتهای این برنامه را یاد داد ولی می تونه انتقال تجربیات رو به دیگران انجام داد.


پس در درجه ی اول می خواهم یک آمار کلی بگیرم که چه کسانی مشتاقن تا این آموزش ها رو بدم و در این کلاس که احتمالاً در دوجلسه ی سه ساعت در هفته آینده است شرکت می کنند. از هر کس که مشتاق است خواهش می کنم که در این یادداشت نظرش را قرار بده تا بتونم آمارگیری کنم و همچنین زمانی که می تونند در کلاس باشن رو بگن. تا این کلاس رو برگزار کنم.

من خودم به شخصه روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای راحت تره البته پنچشنبه هم می تونم بیام .




با تشکر از تک تک بچه ها


علی محیط

نظرات 11 + ارسال نظر
جهان سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 20:34

فوتوشاپ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سه شنبه و چهارشنبه هر ساعتی که شما بگین...

علیرضا موسوی سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 20:38

حاجی دمت گرم.
من اساسی پایه ام.
چهارشنبه هر ساعتی باشه میام.

تو یکی پایه ای!!!!!!!واقعا که پایه ای!!!!!!!
مرتیکه فلان فلان نشده
شکورم

سبا حق سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 21:04

سلام.خوشحال می شم شرکت کنم.من 3شنبه تا 6 روز مسافرتم.نمیشه این شنبه یا 1شنبش یا 2شنبش باشه.خیلی دوس دارم شرکت کنم.
عضو تازه 1 ماه عضو شده

حسین فلاح سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 22:28

آقا دستت درد نکنه ،همون روزایی که گفتی خوبه.یکشمبه و سه شمبه هم خوبه

زهرا شاه توری سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 23:16

دوستان اهتمام بورزید در یادگیری منم وسط نسل بعدی یاد بگیرم ازتون.فعلن وسطی موجی از امتحانات گیر افتادم بنده
دوست دارم این انتقال تجربه رو

دلیاری سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 23:56

ممنون
مشتاق هستم زیاد

فرامرزی چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 15:50

دقیقا سه شنبه و پنجشنبه ای که گفتی

سبا حق طلب چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 22:50

من الان غمگینم که اکثرا 3شنبه 4شنبه می گن.میرم مشهد به امام رضا متوسل می شم

پریماه مرادپور پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 11:48

اینکه خییییییلیییییییییییی خوبه!من هفته آینده همه روزه ( به جز شنبه و یک شنبه) هستم.

شکور پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 17:44

چهارشنبه سه به بعد که کلاس تدوین دارم
قبلش مشکلی ندارم ایشالا
خیلی هم ممنان
خیلی هم عالی
شکور شاگرد

ب.رضائی شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 11:47

این لطفی است بزرگ از جانبتان به کانونی ها.بر سر ما منت نهادید از برگزاریشان.
رحمتتان باد
خدایتان هر آنچه خواهید عطا کند
ما نیز مشتاقیم به بهره جستن از الطاف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد