کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اصلاح پست قبلی"کلاس آموزش صدابرداری"

سلام

با توجه به حرف هایی که در قالب نظرات گفته شد تصمیم گرفتم پست قبلی رو اصلاح کنم


کلاس آموزش صدابرداری


هرکدوم از اعضای کانون که تمایل به تشکیل این کلاس دارند حالا به هر دلیلی اعم از شرکت توی کلاس و یا لزوم تشکیلش و یا هر چیز دیگه ای موافقت خودشونو اعلام کنن.

با تشکر


ب.رضائی

نظرات 6 + ارسال نظر
حسینی مهر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 20:27

موافق خویشتن را اعلام می کنم

پژمان دلیاری پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 21:02

{+}

ترابی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 22:43

موافق
اما نه برای تشکیل اون در تابستان

shahtoori جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 13:16

بدین وسیله حمایت خویش را اعلام میدارم.

جهان جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 20:18

من همچنان موافقم ولی کاش تابستون نباشه تا بچه های شهرستونیمونم بتونن بیان.

فرامرزی شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 10:58

من فکر نمیکنم بخوام کلاس رو بیام، اما اگه کمکی بخوای و وقت کنم کمکت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد