کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به قول خودم:هدایت کانون به سمت و سو های خوب

سلام

من به عنوان یک عضو کوچک کانون تصمیم گرفتم که یه کار خوبی(البته به نظر خودم)انجام بدم.

با صحبت هایی که با یکی از دوستان داشتم تونستم ایشونو راضی کنم که در این امر به من کمک کنن.

کلاس آموزش صدابرداری


امروز تصمیم داشتم که این موضوع رو در جلسه مطرح کنم ولی متاسفانه فراموش کردم.با صحبت هایی که با چندتا از بچه ها داشتم تصمیم گرفتم که تشکیل این کلاس رو به صورت کانونی و یا پروژه شخصی به رای گیری بزارم.به نظر خودم این کلاس بسیار بسیار برای اعضای کانون مفید و البته لازمه و اگه به صورت کانونی تصویب بشه خیلی بهتره.یکی از فواید این کلاس اینه که برای اعضایی هم که به هنر دوبله علاقه دارند بسیار مفیده با در نظر گرفتن این نکته که خود استاد استودیو ضبط هم برای کارهای کارگاهی داره.در جلسات آینده توضیحات بیشتر رو راجع به طرح درس استاد و چیزهایی که قراره توی کلاس آموزش داده بشه خواهم داد.


خواهش میکنم تا جمعه ۲/۲۲ نظرتون رو اعلام کنید.

۱.تشکیل کلاس به صورت کانونی

۲.تشکیل کلاس به صورت پروژه شخصی


ب.رضائی

نظرات 11 + ارسال نظر
زهرا شاه توری چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:31

عااااالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!
ولی فعلن نظری ندارم راجب به شخصی یا کانونی بودنش.

ترابی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:36

کانونی یا شخصی آن تفاوتی نمیکنه در هر صورت من کمکتون میکنم

فرامرزی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 14:55

این الان رای گیری که نیست ایشالا؟؟؟
اما من یکی که خودم دغدغه ی این کلاس رو ندارم.

و البته کسی به جز خود پیشنهاد دهنده نمیتونه یهو بگه که این کلاس شخصی باشه یا کانونی؟
منظور من اینه که اول ببین چه تعداد از بچه های کانون دوست دارن همچین دوره ای رو بگذرونن بعد بیا بر اساس اون تصمیم بگیر.
یعنی اگه دیدی عده ی زیادی مشتاق داره، تو جلسه بیار و با رای گیری کانونیش کن، اما اگه دیدی زیاد خواهان نداره باز تصمیمش به عهده ی خودته که ببینی میخوای براش رای گیری کنی (آخه ممکنه یه عده ای باشن که نخوان خود کلاس رو بیان، اما دوست داشته باشن که همچین کلاسی برگزار شه و برای کمک آماده باشن که در این صورت باز هم میشه رای گیری کرد) یا اینکه نه، خودت شخصی کلاس رو با دوستات برگزار میکنی و حالشو میبرین.

شکوری! اگه جایی رو اشتباه میگم به نظرت، بگو.
به هر حال تو ایده دهنده ی این موضوع بودی و بهتر بهش واقفی.

بالاخره یکی مفهوم شخصی و کانونی بودن رو تا یه جای درست حسابی فهمید
دقیقا همینطوره
کسی که تو اینکه پروژه اش شخصی انجام بشه یا کانونی تردید داره باید نگاه بکنه به جو حاکم
ببینه پیشنهادش یه جوشش کانونی ایجاد میکنه
آیا یه تفکر کانونی و جمعی پشتش هست
آیا یه استقبال همگانی از طرف کانون برای وجود داره یا نه
اگه وجود داشت که کاملا مختاره که کانونی انجام بده یا شخصی و البت که کانونی انجامش بده بهتره
ولی اگه نداشت، یعنی استقبال از این کلاس زیاد نبود، منطقا ملت نباس بهش رای بدن، و اگه بازم خواست که انجامش بده، میتونه شخصی انجام بده
پس رای گیری، صرفا برای کانونی بودن باید انجام بشه نه برای تفکیک شخصی یا کانونی بودن
هر پروژه ای که تو کانون رای نیاورد، یعنی بچه ها نخواسته اند که به صورت کانونی انجام بشه
در این صورت، پیشنهاد دهنده میتونه قید کمک الزامی اعضا رو بزنه و خودش با دوستاش بدون دردسر رای گیری و این مسائل، پروژه رو به صورت شخصی برگزار کنه

شکور

شکور چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 21:06

موضوع این پست نباید گزارش فعالیت باشه بلکه باید آخرین رای گیری ها باشه
لطفا اصلاح کن مرد


مسئول وبلاگ

شکور چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 21:10

اگه این کلاس میخواد تو تابستون انجام بشه، دوستانی که میتونن به این موضوع کمک کنن باید بیان وسط و بگن که میتونن
ازونجایی که هیچ کمکی نمیتونم به این پروژه در تابستون بکنم و به احتمال زیاد درش شرکت نمیکنم، باید رای منفی بدم...


(اصلا نباید نگران باشی که این طرح رای نیاره، چون اگرهم رای نیاره، میتونی به صورت یه پروژه ی شخصی با یه گروه کوچیک که خودت تشکیل میدی، انجامش بدی...درضمن، یک علت که باعث شده من راحت تر به طرحت رای منفی بدم اینه که نشون بدم تفاوت پروژه ی شخصی و کانونی چیه و اصلا نباید برای شخصی شدن پروژه نگران بود...فقط باید مدیریت دقیق تری انجام داد و زحمت بیشتری کشید...)
شکور

جهان چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 21:29

من موافقم.
خیلیم برام جالبه کمکم میکنم.
اگه بتونم هم میام.

زهرا شاه توری چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 21:43

خیلی خوبه همچین کلاسی.من جز اون عده یی هستم که در گیر صدابرداری نیستم ولی کمکتون خواهم کرد آقای رضایی.

پژمان دلیاری چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:01

شکور چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:12

اگه همینطوری پیش بره، طرح تصویب میشه
و تصویب یعنی پروژه میشه کانونی
بازم میگم، دوستان برای پروژه ی شخصی نیازی به تصویب ندارن...
اتفاقی که داره برای این رای گیری می افته، تصویب به صورت کانونیه نه انتخاب بین کانونی یا شخصی بودن
حتی انتخاب بین کانونی و شخصی بودن هم نیاز به رای گیری نداره
صرف عدم رای به یه پروژه، یعنی کانون با برگزاریش به صورت کانونی مخالفه
در اون صورت فرد میتونه به این فکر کنه که آیا به صورت شخصی انجامش بده یا نه

شکورم و خواستم فقط نکات اساسنامه ای رو درمورد پروژه ی شخصی و کانونی با این مصداق خاص بیشتر روشن کنم

ترابی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 22:39

تابستون

فرامرزی شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 11:17

با تشکر از شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد