کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از طرف مدیر مالی ؛ جناب پارسا

جناب پارسا گفت که هرکسی که مایل هست سمت معاونت مدیر مالی و ایضا در پی اون مدیریت مالی ترم بعد رو به عهده بگیره (طبق پست یک وظیفه کانونی ) .. اعلام کنه تا هرچه سریعتر انتخاب شده و تعاملات شروع بشه... تا اونجایی که من میدونم کار اصلی پارسا تازه داره شروع میشه ....

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 23:42

دایی خودت چرا اعلام امادگی نمی کنی؟

آخه دایی من دیگه پیر شدم...!!!
تازه من خودم یه سمت دارم که واسش دنبال معاون میگردم..

ــــــــــــــــــــ
شکور - مسئول اساسنامه:
اگه بحث مالی رو بیشتر دوس داری میتونی کاندید بشی ها
سمت الانت مانعی برای اون سمت نیست

آروین پارسا چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 13:39

مرسی رامین جان...!

شکور چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 20:30

آورین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد