کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی امروز - فربد با تگرگ می آید

امروز جلسه در حالت غیرعادی ای برگزار شد

زیر حجم شدید بارش تگرگی که تو این 7 سالی که تو بهشتی بودم ندیدم

قبل از شروع جلسه، با گوله های تگرگ، عکس یادگاری گرفتیم


از نکات خاص دیگه ی این جلسه بازگشت فربد به جمعمون و همچنین حضور چندین علاقه مند جدید بود...


به هر حال من مدیر جلسه شدم و...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

- معلوم شد برخلاف تصوری که من داشتم، جمله ای که تو جلسه ی پیش گفتم، مورد رای گیری قرار نگرفته

پس برای محکم کاری دوباره جمله رو به رای رسوندم و به این شکل یه قاعده ی کلی وارد اساسنامه شد به این نحو:

«باید فرهنگ تعامل پیشینی با دبیر بین اعضا به ویژه مدیران اجرایی به وجود بیاید...»


شالیکار معتقد بود که این جمله نمیتونه قدرت الزام آور داشته باشه و برای محکم شدنش باید با جزئیات تبدیل به قانون بشه

ولی من گفتم که به نظرم قانونی کردن این تعامل، خیلی غیرعملیاتیه و همین جمله میتونه باعث بشه که ما بر اساس عرف و وقتی که عضو قبل از انجام فعالیت هاش داشته بگیم که داره به این خواسته ی کانون (که همانا تعامل پیشینی با دبیره) عمل میکنه یا نه پس یه قدرت الزام آور درونش وجود داره


به هر حال که این جمله بدون مخالف تصویب و به اساس کانون اضافه شد


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


- بحث دیگه، بحث تصویب دو دکترین من بود

یکی درمورد مسئولیت کانکس و یکی هم بحث معاونت

من برای اینکه جلسه کفاف صحبت ها رو بده، تصویب این دو رو به وبلاگ سپردم و قرار شد که امشب به رای بذارم


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



- خانم عسگری درمورد شروع کارگاهی که مدیریت اجراییش رو برعهده دارن گفتن ...


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



- خانم عبداللهی میخواستن درمورد ادامه ی تهران 1500 صحبت هایی رو بکنن که خانم ترابی خبری رو دادن که احتمال اجرای این اکران کم شده

ولی دوستان اصرار داشتن که باز هم شانسشونو رو امتحان کنن و برای اکران این پدیده ی بزرگ فرهنگی جدید کشور (که همانا اولین انیمیشین ایرانی در این وسعت هست) سعیشون رو بکنن...

قرار شد که دوستانی که میخوان برای اجرایی شدن این هدف نیکو که میتونه باعث رشد و اعتلای انیمیشن سازی در کشور بشه و قدمی مثبت برای جلوگیری از خرید انیمیشن های خارجی باشه، با مدیریت خانم ترابی باز هم به سراغ امورفرهنگی برن

به هر حال امکان تلاش برای 1500 همچنان به تصویب رسید ولی فقط خانم ترابی گفتن که اگه قراره این فیلم اکران بشه، باید تا 1 اردیبهشت، قطعی بشه...

درضمن خانم محمد نزاد توضیح دادن که اگه 1500 لغو بشه، کلیپ فرهادی هم دیگه موضوعیت نخواهد داشت مگه بچه ها بخوان دورهمی این کارو بکنن نه برای اکران در این ترم


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


به عنوان گزینه ی دوم برای برنامه های آینده ی کانون، طرحی رو خانم ترابی دادن که به صورتی غیر از صورتی که خودشون دوس داشتن، تصویب شد

یک طرح دیگه هم مطرح شد که اکران نارنجی پوش بود که رای نیاورد


طرح خانم ترابی، اکران فشرده ی 6فیلم از 6کارگردان و یا سینمای فرانسه بود که باید در یک هفته انجام بشه

ولی دبیر گفت که بهتره به جای این کار، به این هدف که هر هفته یه فیلم داشته باشیم فکر کنیم

به هر حال دوستان به این نتیجه رسیدن که به نظر نمیرسه بشه هر جفت این پروژه ها رو با هم به صورت کانونی انجام داد

و قرار بر این شد که دبیر سعیش رو برای شروع پروژه ی هر هفته یک فیلم آغاز کنه (به صورت یک پروژه ی کانونی) و اگه کسی تمایل داشت، پروژه ی فشرده ی اکران رو به صورت شخصی تصویب کنه...

تلاش دوستان برای اکران در تالارهایی غیر از مولوی خواهد بود و اولویت هم با تالارهای کوچک مرکز همایش های بین المللی می باشد



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


خانم محمد نزاد گفتن که فردا ساعت 12:30 در یکی از کلاس های ساختمان شهدا فیلم آخر صفایی نشون داده میشه...


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


من هم اعلام کردم که قراره جلسه ای که صفایی پیشنهاد داده بود رو همین ایام برگزار کنم و هر کس که میخواد درمورد اساسنامه و این مسائل، بدونه، بیاد...

دوستان در یک پست مجزا نظرشون رو درمورد روز این جلسه اعلام کنن...


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


متاسفانه وقت به دایی رامین برای مطرح کردن معیار جدید حق رای نرسید که بهم گفت که به صورت وبلاگی رای گیری خواهد کرد


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


پارسا هم وقت نکرد حرف بزنه


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


من در آخر از بچه ها برای کار کردن با سیستم کانون اجازه ی ویژه گرفتم


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


مشهدی بعد از جلسه رسید و گفت که بازم دنبال نمایش فیلم های ژانر وحشته...


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


درضمن خبری از بذرپاچ و ساخت فیلمش هم نیست...کجایی تو؟


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ببخشید...من ترجیح دادم خیلی سریع صورتجلسه رو بذارم تو وبلاگ تا اینکه بشینم در انتخاب الفاظ دقت کنم

اگه چیزی از قلم افتاده حتما متذکر شید


شکور - مدیر جلسه ی امروز


نظرات 1 + ارسال نظر
Ramin یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 20:37

kheiLiii ALeee Bud....VaqeaN MamNun...MerC ke kheilI Saree GozashTiN..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد