کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه سه شنبه مورخ 16 اسفند ماه

جلسه به دلیل پراکندگی بچه ها در فعالیت های همزمان کانون با تاخیر بیست دقیقه ای شروع شد.

خانم مردیها در مورد بهم ریختگی فیلم ها و فایل ها در آرشیو صحبت کردن و گفتن که بچه ها هر فیلمی رو که خواستن بریزنن تو کامپیوتر رو بریزن تو فولدر Temporary تا خود خانم مردیها آرشیو بندی کنن.


در همین راستا علی محیط هم گفت که در در دسکتاپ کامپیوتر یک فولدر به شکل پروانه به نام Desktop هست که هرکس هر جور فایل چه مربوط به کارهای یک کلاس یا چیزهای دیگه ای می خواد در سیستم بریزه رو در اون فولدر بریزد. یعنی کسی فایلی بر روی صفحه ی دسکتاپ نریزد. همچنین در کامپیوتر کانون درایوی به نام Public قرار دارد که افراد می توانند فایل های خود را نیز در آن کپی کنند.


مسئول مالی پارسا گفت کانون به هر کسی که بدهکاره لطفاً با پارسا مطرح کنه( یعنی هرکس که برای کانون خرج کردهبیاد بهش بگه)


خانم عسگری بحث کلاس طراحی صحنه رو دوباره مطرح کردند و خواستند آنرا به صورت کانونی به رای بگزارند و البته قبل از آن، درباره اینکه با آقای کیوان مقدم صحبتی شده است اطلاع دادند، که ایشان گفته که نمی تواند هر دو کلاس طراحی صحنه و لباس را با هم بگه بنابراین خانم عسگری طراحی صحنه را انتخاب کردند.


اینجا شکوری بحث جوشش کانونی را یادآوری کرد که اگر در کارها جوشش نباشه که در آن صورت مدیر اجرایی می تواند کارش را به صورت پروژه شخصی انجام دهد و نباید انتظار کمک داشته باشه.

اما اگه جوشش باشه و کانون آن پروژه رو بخواد ، در آن صورت کانونی تصویب میشه و مدیر اجرایی باید بدونه که می تونه رو کمک همه حساب کنه.


با این توصیفات رای گیری کردیم و اکثریت با تشکیل کلاس موافق کردند.(یعنی جوشش بود و کانونی شد)

بدین ترتیب خانم عسگری باید رو کمک همه حساب کنه.


شکوری همچنین بحث حد نصاب رو مطرح کرد و گفت که بعداً در وبلاگ به رای می گذارد.


صفایی هم از پذیرایی ساده خبر داد که مانی حقیقی هنوز اوکی نیست.

با مازیار اسلامی برای بعد از عید برای نقد در حال صحبت کردن هستند و با هومن بهمنش هم که جهت فیلمبرداری صحبت شده و گفته بعد از عید مشخص میشه.


همچنین خانم وفایی به نقل از خانم محمد نژاد گفت که برای تقدیر از کارگردان افتخار آفرین فیلم جدایی نادر از سیمین یک کلیپ ساخته و در اولین پروژه بزرگ کانونی پخش شود که همگی موافق این قضیه بودن.

 

محمد فرامرزی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرامرزی چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 23:22

با عرض پوزش از تاخیر پیش اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد