کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ملکه دیشب...!!!!

دیشب حول و حوش ساعت 7:30 اینا بود که پدرم اومد خونه.... بعد از احوالپرسی و اینا به من اشاره کرد (از اونجایی که میدونست من جدیدا زیادی در مورد فیلم حرف میزنم ) و گفت که رامین واسه امشب دعوتنامه ی دیدن فیلم داریم  از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد تو سالن خصوصی خودشون!!!!  

    

          منم یه خورده مکث کردم و بعد از یه ریست کلی از هنگی در اومدم و گفتم اِ چه خوب!!! 

    حالا چه فیلمی هست؟؟   

    بابا : ملکه!!!  ساعت 10 !! 

  

    ساعت 9 شد و منم که از اسم وزارت به وجد اومده بودم کلی خوشتیپ و عطر و از این چیزا ... !!  بالاخره راه افتادیم ... 

  

      رسیدیم اونجا من بودم و بابا و مامان و داداشم و خانومش !!!   

بعد از یه پذیرایی مفصل... چون هنوز نیم ساعت مونده بود به شروع فیلم..همه رو دعوت کردن تا از نمایشگاه کتابشون دیدن کنیم...!!! 

  خلاصه با بهونه های مختلف 10:30 بود که رفتیم تو سالن ... 

"اخطار: احتمال لو رفتن موضوع وجود داره...!!! " 

 فیلم از محمد علی باشه آهنگر ..!! 

   کلن تو تیتراژ اول فیلم اسامی خاندان باشه آهنگر رو میشه دید.. 

فیلم از تو لنز یه دوربین شکاری و زنبور و کندو و  دوچرخه و پالایشگاه و خمپاره و اینا شروع میشه... 

منم با کلی ژست سینمایی کنار پدرم ( یه پام رو هم انداختم رو اون یکی پام)  نشستم و با حس تمام دارم فیلم و میبینم... یک ربع اول فیلم با صدای باز شدن چیپس و پفک و پپسی و خمپاره و گلوله و داد و بیداد میلاد کی مرام و ... همراه بود... 

تو یک ربع بعدی همه ی سالن سکوت و فیلم هم آروم تر بود....  

بعد از چند دقیقه یه صدای آشنا همه رو به وجد آورد .. آره صدای قشنگ مصطفی زمانی که منم ازش خوشم میاد..!!  

  ولی زیاد طول نکشید که سالن رو جو خمیازه و خواب گرفت .. ساعت هم که از 11:30 گذشته بود بعضی ها خواب رو  توی خونه ترجیح دادن و رفتن..!!! 

یه دفعه یه نگاهی به بابا که کنارم نشسته بود انداختم و دیدم که  بللللللله بابا هم حوصلش سر رفته!!!

فیلم میخواد به بحث جنگ با یه روحیه ی منعطف تر از قبل نگاه کنه..به اینکه عراقی ها هم مجبور به جنگن.. با یه زاویه ی متفاوت.... 

نه فقط این...در کل سعی کرده محیط نبرد و احساسات رو قاطی کنه... البته احساسات مردونه.. چون اگه تو لیسته بازیگر ها هم نگاه کنین میبینین که همه از یه جنسن..  مذکر....!!!! 

  

خلاصه بیشتر نمیگم .. چون شاید کسی علاقه به دیدن بازی خوب میلاد کی مرام و داستان نوین آقای باشه آهنگر داشته باشه.... 

و فقط اینکه اگه بخوایم واسه هفته دفاع مقدس یا مناسبت دیگه ای یه کاندیید اکران داشته باشیم .. این فیلم میتونه گزینه ای با درجه ی 2 ستاره (البته از نظر من) داشته باشه...!! 

 

ببخشید که زیاده گویی کردم...!!! 

 

                                رامین 18

نظرات 5 + ارسال نظر
آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 20:17

سارا حنانی جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 20:18

بعضی ها خواب رو توی خونه ترجیح دادن و رفتن..!!!

یاداشت های این چند روزه حاکی از اینه که این روزا هیشکی از فیلمایی که رفته دیده راضی نبوده خدا بقیشو به خیر کنه که میگن:سالی که نکوست...
دهه فجر هم که میگن تحویل سال سینماییه دیگه!

جهان جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 21:29

تو نمایشگاه کتابشون چ کتابایی بود؟؟؟؟؟!!!!

کتابهای علمی تخیلی سیاسی....

جواد شالیکار شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 08:23

اسیر طرز روایتت شدم.

پژمان دلیاری شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 10:26

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد