کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه ی یکشنبه البته با کمی تاخیر


جلسه این هفته اولش خیلی قشنگ شروع شد چون برای اولین بار توی این ترم داشت توی کلاس شماره 5 یعنی کانون خودمون برگزار میشد و هم از اینکه توی یه جای گرم و نرم بودند در پوست خود نمیگنجیدند،اما هر چه پیش رفت دیدیم جمعیت هی داره بیشتر و بیشتر میشه حتی توی کشو ها هم پر شده بود بنابراین تصمیم گرفتیم مانند همیشه جلسه را به الاچیق انتقال دهیم
من به عنوان مدیر جلسه انتخاب شده بودم
سه نفر وقت خواستند:
اقایان شالیکار و شکوری و خانم حنایی
از انجایی که اگر اقای شکوری شروع میکرد دیگه نوبت به بقیه نمیرسید قرار شد اول بقیه بگن.
شالیکار زحمتکش درخواست پیوستن به تیم دربازکن های کانون رو داشتند که تصویب شد.
خانم حنایی هم پیشنهاد برگزاری نمایشگاه کتاب های سینمایی رو با همکاری کانون مطرح کردند که اونم تصویب شد.
آما اقای شکوری راجع به بسته پیشنهادیشون صحبت کردند و 2 سوال مطرج کردند که با کلیت بسته پیشنهادی موافقت شد اما به خاطر مبهم بودن اون بچه ها با بعضی  از جزییاتش مشکل داشتند.
مصوباتی هم برای محکم کاری رای گیری تصویب شد.
و باز به خاطر تموم شدن وقت  حرف های اقای شکوری نیمه تموم موند.
فکر کنم اگه خودشون جزییات صحبتشونو بگن بهتر باشه...
در اخر هم از همه کسانی که در جلسه شرکت کردند تشکر میکنم،انشاا... تو شادیاتون جبران کنیم ...
                                                      سلیمیان

نظرات 8 + ارسال نظر
شکورم سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 16:45

مث همیشه کاملا تفصیلی و ریز به ریز و جزء به جزء

حق رای سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 17:47

اول از همه تشکر میکنم از نیلوفر عزیزتر از جان که همیشه منو در جریان فعالین آرشیوی قرار میده...
اسامی دوستانی که از لحاظ حضور در جلسه برای جلسه ی هفته آینده 22/9/90 حق رای ندارند:
فرشید عفتی
عباس بذرپاچ!!!!!!!!!!!!!!!
حسینی مهر
(اسد اکبری)
نسیم نعیمی
نفیسه ایرانی
علی محمد زاده
صالح کریمی
البته آقای اکبری به خاطر فعالیت در آرشیو حق رایشونو بدست میارن
نکته بسیار مهم اینکه تعداد اعضای کانون به خاطر حضور دو نوگل دیگه به 50 نفر رسید:
پریماه مرادپور
شعله محمدی

آقای اکبری در حال حاضر در حال تماس مکرر با استاد ارسیا تقوا برای هماهنگی کلاس هستن
اگه این فعالیت محسوب میشه دیگه خودتون اعمال کنید

شکورم

الهام محمدنژاد سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 18:18

ممونیم خانم سلیمیان..خیلی ام عالی..

جهان سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 21:50

evet aqa shakuri.....

فرامرزی سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 23:57

خانم سلیمیان من نگران شما شدم واقهنه واقهن
خدااااا بود صورت جلسه تون.
امیدوارم خسته نشده باشید.

نفیسه ایرانی جمعه 18 آذر 1390 ساعت 10:18

اقا من شکایت دارم به نداشتن حق رایم!!!!!!!!!!!

جهان جمعه 18 آذر 1390 ساعت 17:11

نفیس جان به من بزنگ دخملو....مینم شی شی موگوی...

بذپاچ سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 09:14

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد