کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

طعم خاطره می زند...

با اینکه ازش چند روز میگذره

اما دلم نمیاد طعم خوبش رو از ذهنم بیرون کنم

دلم نمیاد بذارم این

سیل پست هامون

یه حبه قندِ میرکریمی

رو آب کنه و دیگه ازش هیچی نگم

و از طعم و خاطره هاش ناگفته بگذرم

این شد که نظری رو که برای پست یه حبه قند میخاستم بذارم رو

اینجا نوشتم


خدارو شکر

 

همه چی خوب پیش رفت

گرچه تلفات مالی (و حتی نیمه جانی) هم داشتیم اما بازم

تو دلم یه غرور و شکوه خاصی به پاست

که داره رو لبم لبخندی با صلابت به حلاوت یه حبه قند میندازه.


بازم کانون یه کار بزرگ کرد

کانون تک خوری نکرد،

کانون جون کند،

تا


از یه حبّه قند...

یه کلـــّــه قند
ساخت تا لذتش به تمام دانشجوها برسه و کام همه رو شیرین کرد؛

کانونیا جوون بودند اما

با یه حبه قند
یه کوهِ بلـــند
از تجربه ساختند و با غرور پرچم کانون رو به سمت قله ی جدیدی از افتخار به دوش کشیدند.

و کلی پَـنـــد ، واسه بچه ها چه اونا که جدیداند، چه اونا که قدیم تر از جدیداند؛

اما شیرین تر از این چند

اونا که خیلی وقتا نیستــند

با یه حبه قـــند

دور هم جمع شدنــد

و به هم بخشیدند

یه دنیـــا شور و لبخنــد
ازبرای چهره های خسته ی همچون « پسنــد »

یک طعم خاطره انگیز

شیرین و تلخی در یک بند

یک حبه قند

محمد فرامرزی

نظرات 14 + ارسال نظر
رامین جمعه 13 آبان 1390 ساعت 18:13

جونم طبع شعر گویی محمد!!!
.
.
.
طعم اون روز واسه من هم هنوز شیرینه! درست مثل یه حبه قند گیر کرده تو گلوم

قربونت

محمد فینی زاده جمعه 13 آبان 1390 ساعت 18:57

یه٬ حبه قند که هیچ٬ یه دنیا قند هم به شیرینی در کنار هم فعالیت کردن تو کانون نمیرسه

جهان جمعه 13 آبان 1390 ساعت 19:00

یه طوری این مطلب بود که دلم خواست گریه کنم.
شما با خانوم یا آقای...... نسبت نداری؟؟؟؟اشکم اونطوری درومد از خوشحالی

Arvin parsa جمعه 13 آبان 1390 ساعت 19:04

merc ghafie

شکور جمعه 13 آبان 1390 ساعت 21:43

اوپس

محمد فرامرزی جمعه 13 آبان 1390 ساعت 22:04

مخلصیم
این رو خود میرکریمی ازم درخواست کرده بود براش بنویسم
گفت چمیدونم مثه اینکه مجیدی میخاد واسه یه آنونسه تبلیغاتی
میبخشید دیگه من خیلی متواضعم

جواد شالیکار جمعه 13 آبان 1390 ساعت 22:30

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته وفیلان... اگه مردی مثه حاجیت شعر عروضی بگو.

capital karizma جمعه 13 آبان 1390 ساعت 23:57

قصمه ی ما قصه ی قندست روح ما در بند آن قندست

Arvin parsa شنبه 14 آبان 1390 ساعت 00:01

shere man baraie mohammad faramarzee:
sobh ke dare panjeratoon va mishe.../
asr ke dare panjeratoon va mishe.../
shab ke dare panjeratoon va mishe.../
vay ke che ghadr dare panjeratoon va mishe!!!



khoshet oomad agha faramarzee ma ham balateem

محمدرضا قبادی شنبه 14 آبان 1390 ساعت 00:06

آورین! آورین!!!

زهرا شاهتوری شنبه 14 آبان 1390 ساعت 11:40

خاهش میکنم!چه خبر بود نقد وبررسی؟ من که نبودم

جهان شنبه 14 آبان 1390 ساعت 11:42

حیف که قول دادم مجید ارشادی و دیگه اذیت نکنم.....حییییییییییییف

mojdeh bashiri دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 22:45

vaghan khoshhalam ke badaz moddatha baraye ekrane ye habbe umadam....

nemitunid dark konid yeki az ruzaye khube khubam bud....

omidvaram mesle hamishe mesle hamun kalle ghandi bashim ke aghaye zoom back farmudand....

جهان چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 18:53

خانونم بشیری عزیز من از طرف همه بچه های جدید از این که روز اکران اومدید خیلی خیلی تشکر میکنم و باید بگم که ما هم مثل قدیمی ها دوباره منتظر قدم های سبزتون به کانون خودتون و خودمون هستیم
ارادت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد